| Litter star world |
Kemarahanku Melanda !!
Sunday 30 December 2012 • 19:57 • 3 comments


Err , aku mmg tengah marah ! Tapi boleh dikawal lagi kemarahanku ini !! 
Eh , terlupa bg salam , hehe , Assalamualaikum :D 
 hehe , See , mmg tgh mrah , aku rsa entry aku kali ni xpatut kut , 
tapi blog aku , suka hti aku la :D *Gurau manja jee*  

Err , aku tengah marah kat Cikgu sekolah aku , hmm *sorry cikgu*  
citenye bermula dari 29/12 , xslah aku , semua sek ade perjumpaan kud , mybe la ~
perjumpaan utk sesi 2013 , memandangkan aku tahun dpn nak masuk form4 ,*YIPPIY* ~ .___. 
so , kna tentukan klass/aliran apa yang nak diambil oleh pelajar2 nanty, 

Okay , cikgu dah edarkan borang and aku dah isi yang aku nak ambil AKAUN !!! 
then selepas beberapa jam tuh, cikgu akaun sendiri yang panggil nama murid yang masuk kelas akaun, 
and aku pun dipannggil , cikgu tnya sama ad akaun or SP *Sians pertanian not SUNGAI PETANI*
So, dgn sepontanya aku jwab akaun la,
then lepas beberapa jam lgi, cikgu kaunselor pun nak umukan/comfirmkan palajr2 masuk aliran masing2
aku dalam hati mmg dah tawu yg akan masuk AKAUN , 
TAPI tgox2 cikgu kaunselor tu ckap " NINA , KAMU MASUK SAINS STREAM YE "
aku dgn geramnya kata xnak , sbb aku lemah sains wlaupun PMR aku sains A , 
tapi cikgu kaunselor tu ttap berkeras hati suruh amik sains , 
so , aku pun dalam otak , hati , semua dah xbetol and start la moody aku nih

Jujurlah , aku xminat sains , aku minat math , 
sbb tu , aku amik akaun sbb kira2 ni , 
so , aku pun kna laa buat rayuan, 
hmm , ye la , mana aku xmarah 
nanty kalau rayuan diterima , alhamdulillah ,
 tapi keje aku jadi lmbt laa , nak kna tukar bku teksa lagi, 
nk kna isi pertukaran borang lagi,
dah laa nanty aku masuk lmbt  , nak duduk dgn sape ?
duduk dgn cikgu ? hmmm !!
err ~ masalah-masalah !!~

p/s : Mak ayah aku serta abang aku yg berpengalaman amik sains stream kni MELARANG AKU mengambil SAINS STREAM kerana 3 subjek yang mereka musuhi iaitu, fizik , kimia , bio !! Sbb tu aku xnk , and memandangkan aku dah ade basic skit tntg akaun , so , why not aku continue ? My ambition is want to be a BUSINESS WOMAN , not a DOCTOR !! 


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Represent , I'am Nina Amira, Just call me NINA. Welcome to My stage . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . For those who want to know about me , please click the button " ABOUT " for further information. Thanks guys ! Oh ya, don't forget to follow me at FB or TWITTER ? Love u much ! xoxo Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p Proud beling MUSLIM :D ..
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Number 1 Is Everything
  • " Segmen 3 Hari : Cik Lyeen Lagi! "
  • Lawak Maharaja Mega 2012
  • Result PMR
  • Jangan Paksa Aku !!
  • SEGEMN : Bloglist For January 2013
  • Music Segala-Galanya
  • Kuala Lumpur ! Babai :(
  • SEGMEN " Cik Lyeen's Giveway "
  • Mana Satu Yang Betul ?

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!