| Litter star world |
Gembira Sedikit Selepas Tension !!
Thursday 10 January 2013 • 22:01 • 4 comments


Assalamualaikum wbt 
Alhamdulillah , aku masih bernafas di hari yang mulia ini , *JUMAAT* 
actually, aku sepatutnya update pasal ni kemarin sbb bende ni trjdi kemarin,
huhu, oleh sebab aku buzy sgt2 , and keje sekolah bertimbun-timban , 
so , aku on FB pun skejup , aku on TWITTER pun skejap , aku on BLOG pun skejap ~

Kay, meh sini aku nak cita nih,, 
kemarin , 8pg , di dalam makmal sains , kiranya aku tgh belajar sains laa
then , cikgu ade cerita seorang ex-senior aku, ex-senior aku ni dulu dpat 9A dalam SPM , 
hebat tuh !! ^.^ Waa pun teringin , nak tawu ceritanya ? 

kay, aku cita, cikgu aku ckap ,
ex-senior aku ni, time belajar, mmg tumpu sgt2 , sampaikan nak buang air kecil pun, 
dya sanggup tunggu, then cikgu aku perasan kenapa dya mcm menari di ats bangku, 
cikgu aku pun lalu bertnya , rupanya2 dya hendak membuang air kecil
lalu , cikgu berkata , pergilah buang , tetapi dya xnak sbb takut cikgu tu mengajar 
and takut ketinggalan walaupun sepatah perkataan , lalu cikgu teruja dan berenti mengajar kerana kesian
terhadap ex-senior tu, dya mnyuruh ex-senior tu pergi ke tandas dlu ,
fuhhh , hebat tuh !! sampai mcm tu sekali, kalau budak2 yang biasa2 ni , mmg suka pergi tandas , 
terbalik dgn ex-senior aku ni, huhu , tabik utk mu wahai ex-senior ,!! 

Okay !! Actually ni bukannya topik yang nak aku bincangkan =.=
hehe , okay , sekarang aku nak bincangkan TOPIK " Gembira Sedikit Selepas Tension !! "
okay , selepas cikgu aku bercerita tentang ex-senior aku tuh, dya pun bercakap yang , 
sesiapa yang dari kelas SAINS TULEN pindah ke AKAUN/SAINS PERTANIAN
insyaAllah ia akan menjadi best student ! 

Fuhhh , meremang bulu roma aku ,
SEBAB aku lah satu2nya pelajar dri kelas SAINS TULEN pindah ke AKAUN ~
hehe , lepas cikgu cakap tuh , semua kwan2 aku pndang aku, aku pun xterkata2 laaa , 
aku harap sangat kata2 dya tuh akan termakbul !! *AMIN* huhu

Memang seronok lpas aku dgr tuh smpai senyum sorang2 , 
yang kwan sblah aku duk perli aku =.=
hahaha ~ btw, aku bersyukur skrg , aku dah bahagia sikit stay di klass AKAUN,
and utk pengetahuan korang, budak klass AKAUN lebih sikit berbnding SAINS TULEN
ramai jugak budak SAINS TULEN cakap kat aku, 
" Bertuahnye hang pindah ke AKAUN, aku mcm naik gila dgn homework yang bertimbun2 nu "

Alaaaaa. rilex la der, Mcm laa AKAUN xde homewrok bertimbun2 , huhu , 
ade jugak yang ckap nak keluar dri klass SAINS TULEN nak masuk AKAUN
huhu , btw , aku hrap sgt lepas ni , xde sesape yang nak ungkit lagi psal cerita lama , 
huhu ! 

Alhamdulillah ~ aku kembali ceria seperti dulu ~
and thanks to my friend , kemarin and harini aku gelak smpai keluar air mata , huhu
and thanks to ALLAH SWT sbb hangpa xdpat vokay !! muehehehe ~ *Kejam*

P/s : naseb baik kwan yang duduk sebelah aku xdpat vok , kalau dpat , aku nak duk dgn sapa ? Alhamdulilah , ketakutan tiada lagi :D 


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Represent , I'am Nina Amira, Just call me NINA. Welcome to My stage . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . For those who want to know about me , please click the button " ABOUT " for further information. Thanks guys ! Oh ya, don't forget to follow me at FB or TWITTER ? Love u much ! xoxo Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p Proud beling MUSLIM :D ..
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Mampus Aku !!
  • Happy Birthday Ibu !!
  • Terok Kah ?
  • First Day !!
  • Kemarahanku Melanda !!
  • Number 1 Is Everything
  • " Segmen 3 Hari : Cik Lyeen Lagi! "
  • Lawak Maharaja Mega 2012
  • Result PMR
  • Jangan Paksa Aku !!

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!